Lake Picture 94 Lake Picture 94 A Princess 94 Pumpkin Picture 94 Star 94 word academy answers 94 game
Facebook Like, Google +1… | eCommerce z Mojej strony widziane
banner
ikony serwisów spolecznosciowych

Facebook Like, Google +1…

Biznes w Internecie prowadzi się zupełnie inaczej niżeli sklep w lokalu w naszym mieście. Głównie tyczy się to jednoosobowych działalności gospodarczych. Sami dla siebie jesteśmy często i pracownikiem i szefem. Nie musimy wstawać do pracy na ósmą rano, bo biznes w Internecie kręci się cały czas, nawet gdy śpimy. Tu działają zupełnie inne narzędzia pracy.

Przede wszystkim większości korzysta z portali społecznościowych. Opieramy na tym swój e-biznes, gdyż doskonale wiemy ile potencjalnych klientów się tam udziela. Najpopularniejszym narzędziem promocji naszej firmy jest oczywiście Facebook, a wraz z nim przycisk „Like”. Każdy kto go naciśnie, automatycznie zostaje naszym fanem, ale przede wszystkim osobą, która będzie powiadamiana o naszych aktualnościach. Jeśli przykładowo w naszym sklepie internetowych pojawia się nowy produkt to od razu opisujemy go w poście na Facebook’u. Posiadanie własnej strony na tym portalu to bardzo dobra reklama, która nie jest krótkoterminowa. Dzięki sumiennemu prowadzeniu fanpage’a możemy sukcesywnie powiększać grono fanów, a tym samym i naszych potencjalnych klientów. Poza tym, jeśli nasz fan/klient polubi nasz post, udostępni go, bądź co najważniejsze napisze pozytywną opinię to idzie to dalej. Przede wszystkim zobaczą to jego znajomi, a to kolejni nasi potencjalni klienci, itd.

Posiadając jednak konta na portalach społecznościowych nie zapominajmy o ich prowadzeniu. Powinniśmy dodawać zarówno tekst jak i obrazki. Dodatkowo nie „faszerujmy” naszych fanów tylko i wyłącznie suchym tekstem o naszych produktach czy usługach. Musi być to zachęta to pozostania w naszym gronie. Warto więc czasem odejść od pracy, bądź zorganizować ciekawe konkursy, w których do wygrania będzie coś z naszego asortymentu – to najlepsza reklama jaką możemy zrobić w sieci. Ludzie e-biznesu korzystają cały czas z tych metod reklamy, bo jest ona bardzo skuteczna, poza tym zrzesza ludzi, którzy naprawdę interesują się ową tematyką. Niezależnie od tego czy sprzedajesz w sieci sprzęt sportowy, robisz strony internetowe to posiadanie konta na Facebook’u czy Twiterze może okazać się dla Ciebie bardzo opłacalne.

Photo Credit: Jason A. Howie

Tags Related
You may also like
Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *